رستا شاپ| فروشگاه لوازم خانگی
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

درباره ما

[vc_row css=”.vc_custom_1563269542371{padding-top: 30px !important;padding-bottom: 30px !important;background-color: #ffffff !important;}”][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]امروزه با گسترش فضای آنلاین کمتر کسی می ‌تواند قدرت و امکاناتی که توسط فضای اینترنت ایجاد شده است را نادیده بگیرد. بازتاب این تحول نه تنها در فضای تحقیق و پژوهش، بلکه در تقریبا در تمامی عرصه ‌های زندگی از ساده ترین چیزها مانند خرید روزمره تا پرتاب موشک و مقالات علمی دیده می شود. از استارت آپ های کوچک و کسب و کارهای نوپا تا شرکت های بزرگ همگی از فضای قدرتمند اینترنت بهره می گیرند. در فضای بسیار رقابتی امروز مشتریان ترجیح می دهند که کالاهای خود را به راحت ترین شکل و بدون آنکه به خیابان ها سر بزند از طریق این فضا تهیه کنند. همه اینها نشانه های رشد روز افزون فروشگاه های اینترنتی است. صاحبان کسب و کار نیز با راه اندازی فروشگاه اینترنتی مستقیم با مشتریان خود در ارتباط هستند و محصولات خود را به صورت آنلاین نشان می دهند
با رشد فروشگاه اینترنتی و پیشرفت دیگر جلوه ‌های دیجیتال مارکتینگ، بسیاری از کسب و کارهای سنتی جای خود را به فضای گسترده‌ تر و جهانی اینترنت داده‌ اند. در دهه گذشته رشد فروشگاه اینترنتی حدود ۱۹ درصد بوده است. در برخی از شرایط و بازه های زمانی بحرانی میزان فروش خرده فروشی ها با کاهش دو درصدی همراه بوده است و این در حالی است که میزان رشد فروشگاه‌ های اینترنتی در بدترین شرایط نیز ۱.۴ درصد بوده است. و همه اینها نشانگر رشد روز افزون فروشگاه های اینترنتی است و در زیر به برخی از اصلی‌ترین دلایل رشد فروشگاه اینترنتی در فضای کنونی دنیا اشاره شده است.
فروشگاه اینترنتی رستاشاپ یک فروشگاه مارکت پلیس بر بستر وب است که با نزدیک یک دهه فعالیت توانسته است بخش مهمی از نیازهای مشتریان خود را برطرف نماید. مارکت پلیس بستری است برای تولیدکننده و یا تامین‌کنندگان کالا که اجناس خود را در یک فروشگاه بزرگ به معرض نمایش قرار دهند، چیزی شبیه به بازارچه‎های سنتی در دنیای واقعی. بنابراین مارکت پلیس خود صاحب اجناس نیست بلکه بستری را فراهم می‎کند که تولید کنندگان بتوانند در یک فضای فروشگاهی، کالاهای خود را به فروش برسانند و درصدی از فروش را به مدیر مارکت پلیس بدهند.
در این حالت اداره‌ کننده‌ی یک مارکت‌پلیس نیازی به موجود داشتن اجناس در انبار خود ندارد،
بلکه تجارت در این فضا از طریق نمایش موجودی سایر فروشندگان و تسهیل امکان خرید آنها توسط مشتریان جریان می‌یابد. بدیهی است در این حالت امکان خرید کاربر از چندین تامین‌کننده‌ی متفاوت به راحتی انجام می‌گیرد .همه‎ ی ما برای تهیه‎ ی مایحتاج زندگی خود، روزانه به فروشگاه‎ها‎ مراجعه می‎کنیم.
امروزه به صورت کلی فروشگاه ‎ها به دو نوع مختلف حقیقی و مجازی تقسیم شده‎اند.
فروشگاه‎های حقیقی همان‎ هایی هستند که در سطح شهر، با عنوان مغازه با آنها روبرو می‎شویم و در مقابل فروشگاه‎های مجازی که در فضای اینترنت به فروش محصولات خود مشغول هستند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]